Jak nakupovat?

  1. Zboží lze procházet dle kategoríí, k čemuž slouží hlavní odkazy ČAJE a KERAMIKA v horním menu. Po najetí myší na kterýkoli z nich lze vybrat a otevřít přímo žádanou kategorii. Po otevření libovolného odkazu je další menu v levé části stránek. Zboží je rozděleno do přehledných kategorií a podkategoríí. Další možností je použití full-textového vyhledávače v horním menu. Vyhledávat lze dle názvů, kódů zboží ap.

  2. Pro vložení zboží do košíku vyberte požadované parametry (množství, počet kusů, typ, barvu ap.) a poté klikněte na zelené tlačítko "vložit do košíku". Pokud v detailu produktu tlačítko není, je produkt momentálně vyprodaný/nedostupný. Po každém přidání produktu do košíku se Vám zobrazí stránka s jeho aktuálním obsahem.
     

  3. Do košíku se kdykoli dostanete po kliknutí na ikonu košíku v pravém horním rohu. Objeví se přehled Vámi vybraného zboží. Zde je možné dodatečně upravit množství vybraného zboží, případně některé položky odstranit kliknutím na černý křížek v řádku se zbožím, které chcete z objednávky vyřadit.
     

  4. Pokud jste vybrali veškeré požadované zboží a přesunuli jste ho do nákupního košíku, klikněte na odkaz "Pokračovat" vpravo dole. Na další stránce vyberte požadovanou kombinaci 'Dopravy' a 'Platby' a pokračujte opět odkazem "Pokračovat ". Pro službu Balík Na poštu se bere v potaz pošta náležící k vyplněné (dodací) adrese. Pro doručení na jinou poštu použijte prosím pole "Komentář" pro upřesnění.

    U objednávek v hodnotě 1 800 Kč a více je Balík Do ruky (DR) nebo Balík na poštu (NP) s dobírkou automaticky zdarma. Při platbě bankovním převodem vyčkejte prosím na email s údaji k platbě. Naše bankovní spojení najdete také na stránce O nás.
     

  5. Pokud u nás nejste zaregistrováni, učiníte tak jednoduše vyplněním všech tučně uvedených údajů (povinné) a ponecháním volby "Vytvořit zákaznický účet". Nákup bez registrace je samozřejmě možný, ale neposkytuje možnost získání a použití slevových kupónů a dalších výhod. Chcete-li dostávat e-mailem občasně zasílané novinky, ponechte i volbu "Chci dostávat novinky e-mailem (newsletter)". Pokud si přejete zásilku zaslat na jinou než hlavní/fakturační adresu, vyplňte prosím i sekci 'Dodací adresa' (přístupná po zrušení volby 'Dodací adresa je shodná s fakturační').
     

  6. Nyní je třeba zaškrtnout volbu "Souhlasím s obchodními podmínkami" a kliknout na tlačítko "Odeslat objednávku". Obchodní podmínky jsou přístupné v patičce webu. Následně se zobrazí stránka "Objednávka odeslána" s rekapitulací Vaší objednávky. Tím je objednávka dokončena a zboží závazně objednáno. Současně Vám přijde potvrzení objednávky na uvedený e-mail. V případě první objednávky Vám přijde také e-mail s vygenerovaným heslem do Vašeho zákaznického účtu. Heslo můžete kdykoli změnit v Nastavení účtu. Pokud Vám e-mail nepřijde do 15 minut zkontrolujte prosím složku nevyžádané pošty (spam).
     

  7. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny v den objednávky.
     

  8. Aktualizace stavu objednávky Vám budou zasílány na e-mail. Stav Vaší objednávky můžete také kontrolovat ze stránky "Můj účet". Ve chvíli kdy je v systému zadáno číslo balíku, objeví se u objednávky odkaz "Sledovat zásilku". Po jeho otevření se dostanete na stránku Sledování zásilek České pošty a uvidíte informace o Vaší zásilce. Číslo zásilky Vám přijde e-mailem ve chvíli kdy je zásilka z naší strany označena jako odeslaná.